dinsdag 26 januari 2016

Radio 1 en het depressiegala

Zoals velen weten: ik was gisteren bij depressiegala in Amsterdam. Eerder op die dag zat ik bij radio 1 programma 'De Ochtend'. Samen met psychiater én bedenker van het gala Esther van Fenema. We spraken over depressies én over het gala.

Van tevoren kreeg ik te horen dat er webcams hingen. Maar, werd gezegd, daar hoefde ik niet op te letten. Dat deed ik dan dus ook niet.

DAT HAD IK DUS WEL MOETEN DOEN.

Ik had gewoon wél ervan bewust moeten zijn dat er webcams hingen. Want dan:

1. had ik mijn haar even leuk gedaan
2. Had ik niet als een debiel zitten kijken
3. Had ik iets meer make up op gedaan
4. was ik van te voren even tien kilo afgevallen. (Mensen: vergeet niet: op tv lijk je (ik dus) twintig kilo zwaarder dan dat je bent...)

Ik keek net namelijk even op de site.....

Voor de rest was het leuk. En na de uitzending reeg ik een lief appje van mijn dochter:

Je was goed hoor mam, maar je zat onder de rode vlekken van de zenuwen.

Fijn. Dat ook nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten