woensdag 10 februari 2016

merchandise in de GGZ - deel 1

Toen het niet echt lekker ging (lees: ik was opgenomen met een flinke depressie), had ik ook nog wel eens betere momenten. Op een van die momenten bedacht ik dat ik,  mocht ik de depressie overleven, ik wel een shirtje wilde met 'I survived my first depression'. Ik koos voor Engels, want in het Nederlands klonk het zo serieus. 

Dat shirt heb ik nog niet. Terwijl ik het tot op heden dus wel overleefd heb. Misschien moet ik maar een lijn beginnen. Een lijn voor de hele familie.

Op een tas voor de kinderen: 
' my mother had a depression, so we ordered pizza 4 times a week. Pity she's cured'
(Misschien wat lang)

Een shirt met op de voorkant: I survived my first depression
Op de achterkant:  maybe next one I won't 
(Niet gezellig voor naasten als ik dat draag.)

Op een jas: 'Depressie is voor zwakkeren'
(Altijd leuk, een discussie aanzwengelen.)

Ik denk dat het een grotere hit wordt dan mijn lelijke maar betaalbare sieraden. https://www.psychosenet.nl/creatief-met-kralen/ 

Ik ga nog eens goed zitten voor andere artikelen in combinatie met psychische stoornissen. 








1 opmerking:

  1. voorzijde: I am mad en depressed, but...
    achterzijde: it is sort of under control thanks to the drugs.

    BeantwoordenVerwijderen